WIEDZA

Bezpłatne e-booki i artykuły

Najczęstsze błędy przy sporządzaniu oferty sponsorskiej

Planujesz organizację imprezy lub wydarzenia i chciałbyś część budżetu sfinansować poprzez fundusze pozyskane od sponsorów? Poniżej przedstawiam 4 błędy najczęściej popełniane w ofertach sponsorskich. 1. Ubogi i nieciekawy pakiet korzyści Dobra oferta sponsorska powinna przewidywać potrzeby sponsora i jednocześnie musi być dostosowana do danego projektu. Nie należy przygotowywać jednej oferty sponsorskiej dla wszystkich wydarzeń, które organizujemy w całym sezonie i tylko podmieniać nazwę […]


Czytaj więcej...


Jak zatrzymać darczyńcę na dłużej?

Jednym z większych wyzwać każdej organizacji charytatywnej jest zatrzymanie jak największej liczby darczyńców, którzy wpłacają regularnie.  Nawet najmniejsza kwota wpłacana regularnie daje stabilność i możliwość zaplanowania wydatków. Jeśli chcesz poznać przydatne wskazówki, które sprawią, że darczyńca będzie wspierał Twoją organizację przez wiele lat?


Czytaj więcej...


7 najważniejszych kroków do napisania fantastycznego listu fundraisingowego

Nieważne, jak mocno wierzysz w potęgę internetu, jeśli chcesz odnieść sukces w fundraisingu, powinieneś wiedzieć, że listy fundraisingowe naprawdę działają i warto je stosować! W poniższym tekście znajdziesz 7 wskazówek jak je pisać. Napisanie dobrego listu fundraisingowego trwa czasami kilka dni. Dlatego nie odkładaj tej pracy na ostatnią chwilę – im wcześniej zaczniesz pisać swój list, tym lepsze będą wyniki z akcji. Pytania, […]


Czytaj więcej...


6 zasad doskonałego mailingu do darczyńców indywidualnych

Wysyłanie skutecznych mailingów do darczyńców indywidualnych jest sztuką, której każdy z nas może się nauczyć. W załączonym e-booku przeczytacie o 6 najważniejszych zasadach tworzenia doskonałych mailingów do darczyńców indywidualnych.


Czytaj więcej...


Jak wykorzystać kody QR w pozyskiwaniu funduszy?

Jak wykorzystać kody QR w fundraisingu? Przede wszystkim musimy wiedzieć do czego mogą one linkować i gdzie możemy je umieścić, tak aby nasi odbiorcy mogli je zobaczyć i zeskanować. Co najczęściej „zaszywa się” w kodzie QR? 1. Link URL do strony www 2. Film video na YouTube 3. Lokalizacja na Google Maps 4. Link do profilu w mediach społecznościowych   Pobierz załącznik “Kody QR w fundraisingu”, […]


Czytaj więcej...


11 zasad fundraisingu internetowego

On-line fundraising, czyli fundraising w internecie, rozwija się niezwykle ekspansywnie w USA, Europie Zachodniej, a także w Polsce. Przykłady spektakularnych i niezwykle efektywnych kampanii, które miały swój początek i koniec tylko w wirtualnej przestrzeni, ale przyniosły jak najbardziej realne wyniki, można mnożyć.


Czytaj więcej...