Kampanie nagrodzone Cannes Lion 2011
22 Cze

Kampanie nagrodzone Cannes Lion 2011

Dwie polskie agencje reklamowe zdobyły nagrody na Międzynarodowym Festiwalu Reklamy Cannes Lion 2011. Wcale nie byłam zdziwiona, kiedy dowiedziałam się, że obydwie wyróżnione kampanie były kampaniami społecznymi. Brązowy Lew powędrował do Agencji Euro RSCG za akcję “Klips” dla Stowarzyszenia Amazonki, a Srebrny Lew dla Hill and Knowlton Poland za kampanię “Mam SM”. Co prawda kategorie, w których zwyciężyły kampanie, nie nazwano “kampaniami non-profit” , […]

czytaj więcej »
Organizacje charytatywne na facebooku
15 Cze

Organizacje charytatywne na facebooku

Pisząc poprzedniego posta  o akcji Wiosek SOS na Grouponie,  nie wspomniałam, że  zaproszenie to otrzymałam poprzez Facebook’a,  gdzie organizacja prowadzi swój fanpage. Zgodnie z obowiązującym trendem, w którym nadal króluje social marketing, dzięki facebookowi, stowarzyszenie jest bezpośrednim kontakcie ze swoimi darczyńcami, prowadząc z nimi dialog, i budując społeczność internautów wokół własnej idei.  Jest to z pewnością kolejne bardzo użyteczne narzędzie do budowania relacji z darczyńcą. Z tym, że trzeba tu […]

czytaj więcej »
Fundraising poprzez Groupon.pl
13 Cze

Fundraising poprzez Groupon.pl

Niedawno otrzymałam zaproszenie do wsparcia SOS Wiosek Dziecięcych poprzez zakupy grupowe na Groupon.pl. Fascynacja zakupami grupowymi  w Polsce nie mija. Nadal setki tysięcy Polaków dokonuje okazyjnych zakupów poprzez Groupon.pl, Gruper.pl, Mydeal.pl i inne, pojawiające się jak grzyby po deszczu nowe strony, na których internauta może zaoszczędzić “nawet do 90%”. Pomimo to, że zakupy grupowe są nam tak dobrze znane, to jednak fundraising przy pomocy tego mechanizmu, […]

czytaj więcej »