Fundraising w Polsce.  Kampanie fundraisingowe, strategie fundraisingowe, szkolenia z fundraisingu.
Koszyk (0)
Menu
  • O Instytucie
    • Instytut
    • Ludzie
    • Klienci
    • Praca
  • Szkolenia
  • Oferta
    • Strategie fundraisingowe
    • Wdrażanie fundraisingu w NGO
    • Kampanie fundraisingowe
  • Blog
  • Sklep
  • Bezpłatna wiedza
    • Bezpłatne ebooki
    • Darmowy kurs
    • Minisłownik fundraisingu
  • Kontakt

WIEDZA

Mini słownik fundraisingu

Cause-related marketing

Cause-related marketing – marketing społecznie zaangażowany. W marketingu społecznie zaangażowanym firmy wspierają określony cel społeczny, jednocześnie przyczyniając się do wzmocnienia własnej sytuacji rynkowej oraz wizerunku. Często dochodzi przy tym do współpracy trzech stron: biznesu, organizacji społecznych oraz konsumentów. Przykładową formą działania w ramach CRM może być przeznaczanie określonej części zysku ze sprzedaży danego towaru na wybrany cel prospołeczny.* źródło: Wikipedia.

Pobierz cennik

  • Wpisz adres e-mail, aby otrzymać pełny cennik naszych usług.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Zapisz się do newslettera

 

 

 

  • Popularne
  • Ostatnie
  • Tagi
  • 7 najważniejszych kroków do napisania fantastycznego listu fundraisingowego 7 najważniejszych kroków do napisania fantastycznego listu fundraisingowego 21 listopada 2012
  • Subiektywny przewodnik po najlepszych stronach www, które wspierają fundraising Subiektywny przewodnik po najlepszych stronach www, które wspierają fundraising 14 września 2016
  • Charytatywny Dance Maraton – niesamowity pomysł na fundraising Charytatywny Dance Maraton – niesamowity pomysł na fundraising 11 lipca 2019
  • Jak napisać plan marketingowy dla mediów społecznościowych? Jak napisać plan marketingowy dla mediów społecznościowych? 4 kwietnia 2017
  • 3 taktyki fundraisingu internetowego 3 taktyki fundraisingu internetowego 14 czerwca 2016
  • Charytatywny Dance Maraton – niesamowity pomysł na fundraising Charytatywny Dance Maraton – niesamowity pomysł na fundraising 11 lipca 2019
  • Jak mierzyć sukces w fundraisingu, czyli o wskaźnikach fundraisingowych – część III Jak mierzyć sukces w fundraisingu, czyli o wskaźnikach fundraisingowych – część III 17 czerwca 2019
  • Wskaźniki w fundraisingu. Które z nich powinien znać każdy fundraiser? Część II Wskaźniki w fundraisingu. Które z nich powinien znać każdy fundraiser? Część II 11 czerwca 2019
  • Jak mierzyć sukces w fundraisingu? część I Jak mierzyć sukces w fundraisingu? część I 30 maja 2019
  • Fundraising biznesowy to już nie filantropia Fundraising biznesowy to już nie filantropia 23 kwietnia 2019
  • fundraising (64)
  • pozyskiwanie funduszy (27)
  • fundraising korporacyjny (17)
  • darczyńca indywidualny (13)
  • kampania fundraisingowa (13)
  • darczyńca (12)
  • fundraising online (11)
  • darczyncy indywidualni (11)
  • fundraising w internecie (10)
  • corporate fundraising (10)
  • fundraising do indywidualnych darczyńców (10)
  • strategia fundraisingowa (9)
  • fundraising od firm (8)
  • pozyskiwanie funduszy od darczyńców (8)
  • pozyskiwanie funduszy od firm (7)
  • współpraca z firmami (6)
  • skuteczny fundraising (6)
  • fundraiser/ (5)
  • marketing społecznie zaangażowany (5)
  • cause related marketing (5)
  • kampania społeczna (5)
  • pozyskiwanie funduszy przez internet (5)
  • ngo (4)
  • oferta sponsorska (4)
  • sponsoring (4)


  • ul. Hoża 27a lok. 13,
    00-521 Warszawa

  • NIP: 524-228-92-83
    REGON: 142875910


  • kontakt@i-fr.pl

Na skróty

  • Szkolenia
  • Strategie fundraisingowe
  • Wdrożenie fundraisingu
  • Sklep
  • Blog
  • Pozyskiwanie darczyńców

O nas

Instytut Fundraisingu oferuje fundraising dla NGOs.

Pozyskiwanie funduszy od darczyńców i sponsorów.

Strategie fundraisingowe, kampanie fundraisingowe, szkolenia z fundraisingu, doradztwo z fundraisingu.

Newsletter

  • Zapisz się na bezpłatny newsletter. Dołącz do 3500+ fundraiserów, którzy otrzymują e-booki oraz zniżki na nasze szkolenia!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
  • Strona główna
  • Polityka prywatności
  • Regulamin szkoleń
  • Regulamin sklepu
  • Newsletter
  • Sklep
  • Kontakt
Instytut Fundraisingu © Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Rozumiem Dowiedz się więcej
Privacy & Cookies Policy
Necessary Always Enabled

Scroll