Jak pozyskać sponsora?

MASTERCLASS

Kurs on-line, na którym nauczysz się jak pisać oferty sponsorskie oraz poznasz najskuteczniejsze metody pozyskiwania pieniędzy od firm.

10 rzeczy, których nauczysz się na kursie

  • 1 jak przygotować ofertę sponsorską, która sprzeda Twój projekt
  • 2 do jakich firm kierować ofertę, aby nie tracić czasu
  • 3 jak wygląda najskuteczniejsza ścieżka pozyskania firmy do współpracy w 7 krokach
  • 4 jak nawiązać pierwszy kontakt z wymarzonym sponsorem
  • 5 40 pomysłów na korzyści, które możesz zaoferować sponsorowi
  • 6 prezentacja własnego projektu, w taki sposób, aby wzbudzić pożądanie u sponsora
  • 7 w jaki sposób poprowadzić udane spotkanie ze sponsorem
  • 8 6 sprawdzonych zasad rozmawiania z ludźmi biznesu
  • 9 jak unikać najczęstszych błędów, które spalą Twoje szanse u sponsora
  • 10 jak odpowiedzieć na 12 pytań, które zada Ci każdy sponsor

Dla kogo jest ten kurs?

dla kogo

Dla wszystkich, którzy planują pozyskać darmowe usługi, dary rzeczowe
lub pieniądze od firm

dla kogo

Osób działających
w organizacjach pozarządowych: fundacjach i stowarzyszeniach

dla kogo

Dla ludzi realizujących
projekty kulturalne i naukowe,
którzy szukają sponsorów

dla kogo

Dla pracowników
domów kultury

dla kogo

Dla osób prowadzących
kluby sportowe
i projekty sportowe

dla kogo

Dla fundraiserów,
którzy chcą nauczyć się
pozyskiwania firm do współpracy

Program kursu: Jak pozyskać sponsora ?

Moduł 1.

ABCadło fundraisingu, czyli co musisz wiedzieć zanim pójdziesz
po pieniądze do firmy.

Lekcja 1.

Jak firmy angażują się w projekty non-profit?

Lekcja 2.

Firma to nie tylko instytucja! Kto może się zaangażować
w pomoc?

Lekcja 3.

Formy
współpracy:
firma – NGO.

Lekcja 4.

Darowizna,
a sponsoring.
Czym się różną?

Lekcja 5.

Twój elevator pitch. Naucz się mówić
do biznesu krótko,
ale porywająco!

Lekcja 6.

Matryca sponsorska. Narzędzie, które pozwala nawiązać współpracę na każdym spotkaniu.

Lekcja 7.

Pozyskaj
sponsora
w 7 krokach.

Moduł 2.

Krok 1 do sponsora:
Z kim się kontaktować
w firmach?

Lekcja 1.

Do kogo kierować ofertę współpracy w firmie

Lekcja 2.

Przygotuj listę firm do kontaktu. 7 segmentów, do których musisz się zgłosić.

Lekcja 3.

Narzędzia, które ułatwią Ci kontakt z firmami.

Lekcja 4.

Stwórz swoją listę potencjalnych sponsorów.

Lekcja 5.

Gdzie i jak szukać danych kontaktowych do sponsorów.

Moduł 3.

Krok 2 do sponsora: Jak nawiązać pierwszy kontakt?

Lekcja 1.

Wyślij email – wzór emaila do firmy.

Lekcja 2.

Napisz list – wzór listu do firmy. Koperta, list.

Lekcja 3.

Checklista przed pierwszym kontaktem – sprawdź czy to masz zanim cokolwiek wyślesz.

Lekcja 4.

Ciekawe pomysły na niestandardowe listy, które otworzy każdy odbiorca.

Moduł 4.

Krok 3 do sponsora: Zadzwoń
do sponsora.

Lekcja 1.

8 tajnych metod: jak przejść przez sekretariat

Lekcja 2.

Co powiedzieć podczas pierwszej rozmowy telefonicznej. (skrypty)

Lekcja 3.

Jak zachować się podczas pierwszej rozmowy?

Lekcja 4.

Najczęstsze błędy podczas pierwszej rozmowy. Sprawdź czy ich nie popełniasz.

Moduł 5.

Krok 4 do sponsora: Przygotuj się
do spotkania.

Lekcja 1.

Jak zebrać informacje o uczestnikach spotkania.

Lekcja 2.

Nie daj się zaskoczyć! Przygotuj się na 12 pytań każdego sponsora.

Lekcja 3.

Jak się ubrać na spotkanie.

Lekcja 4.

Jak zachować się podczas spotkania ze sponsorem (mowa ciała).

Moduł 6.

Krok 5 do sponsora: Przygotuj ofertę sponsorską
lub prezentację
dla sponsora.

Lekcja 1.

Za co firmy chcą płacić NGOsom? 3 zasady

Lekcja 2.

Jak przygotować ofertę sponsorską – 7 elementów dobrej oferty.

Lekcja 3.

Pakiety sponsorskie: po co je robić i ile pakietów przygotować.

Lekcja 4.

Spersonalizowane oferta na spotkanie ze sponsorem.

Lekcja 5.

#40 pomysłów na korzyści, które zaoferujesz sponsorowi

Moduł 7.

Krok 6 do sponsora:
Idź pewnie na pierwsze spotkanie.

Lekcja 1.

Nowoczesny model rozmowy biznesowej F2F

Lekcja 2.

6 sprawdzonych zasad jak rozmawiać z ludźmi biznesu.

Lekcja 3.

Jak poprowadzić pierwsze spotkanie z biznesem?

Moduł 8.

Krok 7 do sponsora: Skontaktuj się
po spotkaniu.

Lekcja 1.

Kiedy i w jakiej formie skontaktować się z firmą po spotkaniu?

Lekcja 2.

Co powinna dostać od Ciebie firma po spotkaniu?

Lekcja 3.

Podpisałeś umowę z firmą! Hurra! Ale to nie koniec

Kliknij w dowolny moduł
i zobacz jakie zawiera lekcje

hmc hmc

Pliki do pobrania:

  • Szablon elevator pitch
  • Wzór umowy darowizny – .doc
  • Wzór umowy sponsoringu – .doc
  • Ściągawka – matryca sponsorska
  • Ściągawka – formy współpracy z firmą

Ile to kosztuje?

647 zł

  • 34 filmy video
  • 8 modułów szkoleniowych
  • 17 plików do pobrania w tym m.in.: wiedza o pozyskiwaniu sponsorów i darczyńców biznesowych od A do Z
  • Dostęp do wiedzy przez 12 miesięcy

Nie czekaj! Już dziś możesz nauczyć się pozyskiwać pieniądze od sponsorów na swoje cele i projekty!

Co otrzymasz na kursie

  • 1 34 filmy lekcje video z poradami i wskazówkami w pigułce
  • 2 Przykład dobrej oferty sponsorskiej
  • 3 Szablon do „Testu windy” tzw. elevator pitch – do wypełnienia i wypełniony (przykład)
  • 4 Wzór umowy darowizny
  • 5 Wzór umowy sponsoringu
  • 6 Ściągawka – szablon matrycy sponsorskiej - do wypełnienia i wypełniony (przykład)
  • 7 Ściągawka – formy współpracy z firmą
  • 8 Szablon w Excelu, jak stworzyć bazę najważniejszych firm
  • 9 3 wzory listu do firmy
  • 10 Wzór pierwszego emaila do firmy
  • 11 Ściągawka – 8 metod przejścia przez sekretariat
  • 12 2 skrypty rozmów telefonicznych (pierwsza rozmowa z firmą)
  • 13 Ściągawka – lista najczęściej zadawanych pytań przez sponsora
  • 14 Przykład prezentacji dla sponsora
  • 15 40 korzyści dla sponsora oraz szablon jak stworzyć ich więcej i skutecznie przedstawić w ofercie

Kim jestem

Nazywam się Martyna Mazela i specjalizuję się w fundraisingu oraz marketingu NGO. #kochamfundraising, ponieważ ta praca sprawia, że mogę wykorzystywać techniki marketingowe do zmieniania świata na lepsze. Od 15 lat wspieram NGOs w pozyskiwaniu pieniędzy od darczyńców i sponsorów oraz budowaniu z nimi wieloletnich relacji.

W 2003 roku zaczęłam pracę jako Fundraising Manager w Stowarzyszeniu SOS Wioski Dziecięce. Tak zaczęła się moja pasja do fundraisingu. Dzięki pracy w międzynarodowej NGO, wiele lat uczyłam się od najlepszych fundraiserów ze Szwecji, Niemiec, Austrii i całej Europy. Łącząc ich doświadczenie i moją wiedzę z dziedziny reklamy, badań marketingowych i sprzedaży, udowodniłam, że Polska to kraj, w którym przez 6 lat można pozyskać 100 000 darczyńców i zwiększyć przychody z fundraisingu o ponad 4500%. Teraz doradzam innym NGOs jak osiągnąć sukces w fundraisingu.

W pracy ważna jest dla mnie efektywność. Lubię proste rozwiązania i najkrótsze drogi do celu. Polegam na danych, analizuję wyniki i wyciągam wnioski – tak z sukcesów jak i błędów. Nigdy nie odniosłam porażki, ponieważ nie rozpatruję pracy w takich kategoriach. Najważniejsze to uczyć się na błędach i tworzyć nowe rozwiązania, tam gdzie stare nie działają. Wierzę w uparte dążenie do celu.

Martyan

FAQ – czyli najczęstsze pytania

Kiedy startuje kurs?

Kurs działa cały rok. Dostęp otrzymujesz od razu po zakupie - na Twojej skrzynce pojawi się e-mail z loginem i hasłem,
jak również instrukcją logowania się do platformy kursowej.

Jak długo będę mieć dostęp do kursu on-line „Jak pozyskać sponsorów”?

Dostęp do kursu będziesz mieć przez 12 miesięcy. W tym czasie zdążysz nie tylko przerobić cały materiał, ale też przetestować go w praktyce i wrócić do zagadnień, które sprawiły Ci największą trudność, aby wysłuchać ich po raz kolejny, bo być może umknęły Ci ważne szczegóły, które mają wpływ na Twoje wyniki.

Co jeśli nie pracuję w fundacji, ani stowarzyszeniu?

Każdy, kto planuje pozyskanie sponsora lub firmy do współpracy skorzysta z wiedzy, którą zdobędzie na kursie. Pozyskiwanie pieniędzy od sponsorów, nie jest tylko domeną organizacji pozarządowych.

Czy będę mógł pobrać wszystkie dokumenty na swój komputer?

Tak. Wszystkie dokumenty typu wzory, ściągawki, szablony – będziesz mógł pobrać na komputer. Jeśli chodzi o same video filmy to nie można ich pobrać, gdyż są zbyt ciężkie. Jednak i tak nie musisz się tym martwić, bo dostęp do kursu będziesz mieć przez 12 miesięcy.

Ile kosztuje kurs?

Koszt kursu to 437 zł i wystawiam na życzenie fakturę, abyś mógł wliczyć ten koszt do kosztów prowadzenia organizacji, fundacji, stowarzyszenia, klubu lub własnej działalności.

Czy od razu dostaję dostęp do całego kursu?

Tak. Od razu po zakupie i zalogowaniu masz dostęp do wszystkich kilkudziesięciu lekcji w kursie. Co więcej, regularnie pojawiają się nowe. O nowych lekcjach informuję na grupie kursowej.