STRATEGIE I ROZWÓJ

Możesz osiągać lepsze wyniki w fundraisingu - my wiemy jak!

Jeśli prowadzisz już od kilku lat fundraising, ale czujesz, że Twoja organizacja mogłaby osiągać lepsze wyniki finansowe, to z pewnością masz rację. Fundraising wymaga od nas wiedzy z bardzo wielu dziedzin i jeśli w zespole jest jeden fundraiser to najprawdopodobniej nie jest on w stanie znać się na wszystkim, czego wymaga od niego to stanowisko. To umiejętności zupełnie ze sobą nie spokrewnione jak analityka i copywriting, a także wiedza z różnych obszarów jak marketing internetowy oraz negocjacje handlowe. Zatrudnianie kolejnych specjalistów jest bardzo kosztowne.  Dużo tańsze będzie skorzystanie z doradztwa ekspertów lub zlecenie im realizacji kampanii fundraisingowej.

Pomagamy zbudować standardy rozliczania akcji fundraisingowych, aby podejmować decyzję na faktach i liczbach, a nie na subiektywnych odczuciach i przypadkowych decyzjach.  Pracujemy na międzynarodowych wskaźnikach fundraisingowych, po to, aby Wasze kampanie zebrały więcej pieniędzy przy mniejszych kosztach. Wskazujemy Wam określone grupy darczyńców, do których warto kierować kampanię.  Przygotowujemy precyzyjne komunikaty fundraisingowe i kreacje, które poruszają serca odbiorców. Znamy specyfikę różnych narzędzi i mediów. Potrafimy łączyć je ze sobą w skuteczne kampanie zintegrowane, wielokanałowe.


Fundraising to twarda wiedza z wielu dziedzin takich jak analityka biznesowa, marketing off-line i on-line, sprzedaż, psychologia, zarządzanie bazami danych. Aby osiągać dobre wyniki możesz potrzebować wsparcia ekspertów, którzy mają dostęp do najnowszych trendów i know-how.
Wzrost przychodów

jeśli Twoje kampanie zatrzymały się na pewnym poziomie, sprawdź nasze rozwiązania i pomysły na wzrost przychodów.


Więcej
Nowi darczyńcy

Twoja baza darczyńców przestała się powiększać? Sprawdź nasze sposoby pozyskiwania nowych darczyńców!


Więcej
Regularne wpłaty

Jednorazowe datki to problem. Każda zbiórka generuje koszty. Brak regularnych wpłat to brak stabilizacji finansowej. Mamy na to sprawdzone rozwiązania!


Więcej
Analityka fundraisingowa

Analiza wskaźników fundraisingowych to pierwszy krok do osiągnięcia lepszych wyników w kolejnej kampanii.

Segmentacja baz danych

Odpowiedni podział darczyńców na segmenty obniża koszty akcji i podnosi efektywność poszczególnych narzędzi fundraisingu.

Komunikaty fundraisingowe

Tworzenie komunikatów fundraisingowych, czyli 'messaging' to kluczowy element w kampanii fundraisingowej.

Kreacje, które wywołują emocje

Tylko kreacja, która wywoła emocje u odbiorów sprawi, że darowizny znajdą się na kocie bankowym Waszej organizacji.

Sprawdź jak łączymy te 4 elementy, abyś mógł osiągnąć lepsze wyniki w fundraisingu! Zadzwoń i umów się na spotkanie

+ 516 004 008