O INSTYTUCIE

Rekrutacja Fundraising Managera
Skuteczny Fundraising Manager sprawia, że organizacja może się rozwijać dzięki pozyskanym przez niego funduszom. To jedno z kluczowych stanowisk w organizacji pozarządowej.

Fundraising Manager to osoba odpowiedzialna za pozyskiwanie funduszy i utrzymywania relacji z darczyńcami w organizacji pozarządowej. Pozyskanie doświadczonego pracownika jest ekstremalnie trudne, ponieważ w Polsce pracuje niewielu profesjonalnych fundraiserów z długim stażem. Skuteczny fundraising wymaga wiedzy i umiejętności z wielu dziedzin, w tym marketingu, sprzedaży, PRu, psychologii. Bardzo ważna jest motywacja wewnętrzna pracownika oraz jego osobowość.

To wszystko sprawia, że rekrutacja dobrego fundraisera to skomplikowany proces, który wymaga od rekrutującego wiedzy z fundraisingu i specyfiki pracy na tym stanowisku. Tylko w ten sposób będzie on w stanie ocenić czy kandydat będzie skutecznie wykonywał zadania, które przed nim stoją.  Jeśli potrzebujesz wsparcia przy rekrutacji Fundraising Managera do swojej organizacji, zgłoś się do nas, a my przeprowadzimy dla Ciebie cały proces. Możesz liczyć na nasze profesjonalne doradztwo z fundraisingu   i  doświadczenie w pracy z kandydatami .

Krok 1

Przygotowanie opisu kompetencji pracownika oraz ogłoszenia o pracę.

Krok 2

Analiza przesłanych zgłoszeń i wyłonienie kandydatów rekomendowanych do rozmowy wstępnej,

Krok 3

Przygotowanie scenariusza rozmowy na pierwszy etap rekrutacji.

Krok 4

Przygotowanie całodniowego Assessment Center dla kandydatów wyłonionych po rozmowie wstępnej.

Krok 5

Dzień Assessment Center dla kandydatów. Analiza i ocena zadań wykonanych przez kandydatów.

Krok 6

Wybór najlepszego kandydata lub kandydatki na Fundraising Managera. Rekomendacja wraz z uzasadnieniem.

Potrzebujesz pomocy w rekrutacji? Zadzwoń do nas, a wspólnie znajdziemy idealnego kandydata na Fundraising Managera dla Twojej organizacji.

 tel. + 516 004 008