Zorganizowanie i przeprowadzenie zbiórki funduszy to duże wyzwanie dla każdej organizacji. Aby osiągnąć sukces należy zbierać pieniądze różnymi metodami i rożnymi kanałami w tym samym czasie. Oznacza to prowadzenie spójnej, wielokanałowej kampanii fundraisingowej, na którą składa się wiele małych akcji fundraisingowych. Przygotowania do takiej zbiórki trwają wiele miesięcy i wymagają współpracy ze specjalistami z różnych branż. NGOs często zlecają poszczególne elementy kampanii firmom, które specjalizują się w reklamie, marketingu i sprzedaży, ale nie w fundraisingu. Firmy te obsługują głównie biznes, którzy zawsze płaci więcej niż NGOs, więc jest dla nich priorytetem. Taka współpraca często kończy się rozczarowaniem ze strony organizacji.
Naszymi klientami są tylko NGOs, więc każda fundacja i każde stowarzyszenie jest dla nas najważniejszym klientem. U nas nie konkurujecie z biznesem. Naszą specjalizacją jest fundraising, więc nie będziemy testować na Waszej organizacji czy to co sprawdza się w biznesie, będzie też działać na darczyńców. Zaproponujemy Wam sprawdzone metody, narzędzia i komunikaty, które przynoszą efekt w postaci pieniędzy na koncie Waszej organizacji. Efektywność kampanii jest naszym priorytetem, ponieważ kampania fundraisingowa ma przynieść pieniądze i jest to jej nadrzędny cel. Realizujemy kampanie 1% podatku, kampanie świąteczne oraz zbiórki funduszy na konkretny projekt.
To kampanie wielokanałowe, wykorzystujące wszystkie dostępne formy reklamy i narzędzia marketingu. To także kampanie w internecie wykorzystujące SEO/SEM – Google Adwords oraz Facebooka.
Kampanie te organizowane są wiosną każdego roku.
Listopad i grudzień to najlepszy okres w roku do pozyskiwania darowizn finansowych. W tym czasie realizujemy kampanie, które przynoszą największe zyski.
Pozyskiwanie funduszy poprzez darowizny on-line. Wykorzystanie landing pages kampanii, social media, stron www, emailingów oraz integratorów płatności.