Regulamin Kursów i Szkoleń Online Instytutu Fundraisingu
I. Organizatorzy
- Organizatorem szkoleń jest Instytut Fundraisingu szkolenia marketing Martyna Mazela z siedzibą w Warszawie, ul. Hoża 27A/13, 00-521 Warszawa, NIP: 524 228 92 83, REGON: 142875910. Kontakt: kontakt@i-fr.pl, tel. 576 512 074.
- Współorganizatorami merytorycznymi są podwykonawcy, których Instytut Fundraisingu zaprosił do współpracy przy przygotowaniu szkoleń.
II. Szkolenia
- Instytut Fundraisingu organizuje szkolenia w zakresie i terminach szczegółowo opisanych w ofercie zamieszczonej na stronie www.instytutfundraisingu.pl.
- Instytut organizuje kurs po skompletowaniu grupy (minimum 6 osób) i zastrzega sobie możliwość zmiany terminu i miejsca realizacji szkolenia, gdy nie zgłosi się minimalna liczba uczestników. Liczba miejsc jest ograniczona — decyduje kolejność zgłoszeń. Informacja o odwołaniu lub potwierdzeniu szkolenia zostanie przesłana drogą mailową najpóźniej na dwa dni przed terminem szkolenia.
III. Zgłoszenie uczestnictwa
- Zgłoszenia należy dokonać przez formularz online na stronie szkolenia.
- Zgłoszenia przyjmujemy do 5 dni roboczych przed szkoleniem. Późniejsze zgłoszenia wymagają kontaktu mailowego (kontakt@i-fr.pl) lub telefonicznego i potwierdzenia pisemnego przez Organizatora.
- Po otrzymaniu zgłoszenia potwierdzimy uczestnictwo mailowo. Zgłoszenie i potwierdzenie uczestnictwa są równoznaczne z obowiązkiem zapłaty.
IV. Rezygnacja z uczestnictwa
- Rezygnację należy zgłosić mailowo na kontakt@i-fr.pl.
- W kursach on-line po wpłacie nie przysługuje zwrot, ani prawo rezygnacji, zgodnie z polityką Instytutu Fundraisingu.
- W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w kursie on-line lub szkoleniu na min. 10 dni roboczych przed terminem szkolenia, Zgłaszającemu przysługuje zwrot wpłaconej kwoty pomniejszonej o koszty poniesione przez Instytut Fundraisingu w związku z organizacją wydarzenia, w wysokości 50% opłaty, niezależnie od terminu rezygnacji.
- Rezygnacja ze szkolenia na 5 i mniej dni roboczych od terminu kursu on-line i szkolenia lub nieobecność Zgłaszającego na szkoleniu, nie zwalnia Zgłaszającego z obowiązku zapłaty 100% ceny szkolenia. W tym przypadku kwota za szkolenie nie zostanie zwrócona Zgłaszającemu.
- W każdym czasie Zgłaszający na szkolenie może wyznaczyć innego uczestnika szkolenia, za którego bierze pełną odpowiedzialność.
V. Wymagania techniczne
Do uczestnictwa w kursach online wymagane są:
- stabilne łącze internetowe,
- aktualna przeglądarka internetowa,
- konto na platformie Zoom,
- komputer, tablet lub smartfon umożliwiający udział w wideokonferencjach
- konto na Facebooku
VI. Zmiany terminu szkolenia
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany lub odwołania terminu szkolenia na 2 dni przed jego rozpoczęciem.
- W przypadku zmiany terminu, uczestnik ma prawo zaakceptować nowy termin lub otrzymać zwrot wpłaconej kwoty.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany prowadzonego wykładowcy.
- Organizator zastrzega sobie prawo do wyznaczenia równoważnego zastępstwa w przypadku, gdy wykładowca nie będzie mógł prowadzić zajęć z przyczyn losowych.
VII. Ceny szkoleń i warunki płatności
- Kursy online oferowane są w opcji płatności jednorazowej lub ratalnej (przez system PayU na stronie https://instytutfundraisingu.pl/sklep/).
- Ceny promocyjne kursów on-line obowiązują dla osób, które dokonają płatności w wyznaczonym terminie i prześlą potwierdzenie przelewu na adres : kontakt@i-fr.pl. Po tym terminie oferta Organizatora ulega zmianie.
- Zamawiający ma 3 dni od daty Zgłoszenia on-line na wpłatę pełnej kwoty za kurs online na konto o nr: 45 1140 2004 0000 3702 4189 1893, tytułem: należy podać temat szkolenia. Tylko wpłata całej kwoty na konto gwarantuje cenę promocyjną, rezerwację miejsca i udział w szkoleniu.
VIII. Rabaty
Rabaty się nie sumują.
IX. Ewaluacja szkoleń
Uczestnicy są proszeni o wypełnienie ankiety oceniającej organizację, metodologię oraz trenerów.
X. Certyfikaty
- Każdy uczestnik, który weźmie czynny udział w kursie lub szkoleniu otrzyma certyfikat.
- Warunkiem otrzymania certyfikatu jest uczestnictwo w co najmniej 80% czasu trwania kursu lub szkolenia oraz wypełnienia w terminie wszystkich ankiet ewaluacyjnych wysłanych przez Organizatora podczas trwania kursu.
XI. Ochrona danych osobowych
- Przesłanie zgłoszenia jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz Polityką Prywatności: https://instytutfundraisingu.pl/polityka-prywatnosci/.
XII. Reklamacje
- Reklamacje można składać w formie pisemnej w terminie 7 dni od zakończenia szkolenia.
- Instytut Fundraisingu rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni i poinformuje drogą e-mailową o decyzji.
XIII. Konsultacje 1:1
- W opcji PLUS+++ uczestnik otrzymuje 4 konsultacje 1:1 po 45 minut.
- Tematy wykupionych konsultacji podczas kursów on-line muszą dotyczyć tematyki kursu, na który zapisany jest uczestnik.
- Termin konsultacji uczestnik ustala wspólnie z organizatorem.
- Termin konsultacji można zmienić najpóźniej na 24h przed spotkaniem. W przeciwnym razie konsultacja uznawana jest za zrealizowaną.
XIV. Brak gwarancji wyników
Organizator nie gwarantuj osiągnięcia konkretnych wyników przez uczestnika. Rezultaty zależą od zaangażowania i pracy uczestnika oraz dokładnego stosowanie się do instrukcji Organizatora.
XV. Odmowa świadczenia usług
Organizator zastrzega sobie prawo do odmowy świadczenia usług każdemu, w dowolnym czasie, z dowolnego powodu, bez wyjaśnienia. Zamówienie nie jest przez nas uważane za przyjęte, dopóki płatność nie zostanie przetworzona. Możemy zmienić lub przerwać dowolny aspekt Usług, wypełniając nasze wcześniejsze zobowiązania wobec Ciebie, w oparciu o Twoją płatność.
XVI. Polityka zwrotów
Kursy on-line, szkolenia stacjonarne, warsztaty, konsultacje 1:1, Program od Zera do Milionera, i grupy Mastermind są zawsze bezzwrotne. Rejestrując się na plan płatności za te programy, jesteś zobowiązany do ukończenia planu płatności.