STRATEGIE I ROZWÓJ

Strategie fundraisingowe - sprawiają, że jednorazowy darczyńca staje się wieloletnim przyjacielem
Czy chcesz mieć darczyńców, którzy będą do Ciebie wracać? Czy to możliwe, żeby ten sam darczyńca wpłacił 3, 7, a może nawet 12 razy w ciągu roku na jedną organizację? Czy jeden darczyńca może wspierać tę samą organizację przez 10 czy 15 lat? Tak! Jeśli chcesz dowiedzieć się jak to zrobić, napisz swoją strategię fundraisingową z nami!

Strategia do indywidualnych darczyńców

Jeśli chcesz pozyskiwać fundusze od osób fizycznych, poprzez zbiórki publiczne,przelewy on-line na stronie internetowej, poprzez Facebooka, apele w mediach (TV, radio, outdoor), listy, SMSy oraz emaile - to ta strategia jest dla Ciebie.

Strategia fundraisingu korporacyjnego

Jeśli chcesz nawiązać współpracę z firmami, aby pozyskiwać od nich fundusze (darowizny lub sponsoring), dary rzeczowe (przedmioty materialne, które musisz kupować, aby organizacja mogła działać), darmowe usługi - to ta strategia jest dla Ciebie.

Która strategia fundraisingowa dla Twojej organizacji?