12 lutego br. odbyło się pierwsze szkolenie organizowane przez Fundację Instytut Fundraisingu. Szkolenie to było bezpłatne dzięki agencji Searchlab, która przeprowadziła je dla klientów i partnerów Instytutu Fundraisingu w ramach działań CSR. Zainteresowanie szkoleniem było ogromne i tylko ograniczona ilość miejsc zmusiła nas do potwierdzenia zaproszenia jedynie dla 60 osób, które zgłosiły się jako pierwsze.
12 lutego br. odbyło się pierwsze szkolenie organizowane przez Fundację Instytut Fundraisingu. Szkolenie to było bezpłatne dzięki agencji Searchlab, która przeprowadziła je dla klientów i partnerów Instytutu Fundraisingu w ramach działań CSR. Zainteresowanie szkoleniem było ogromne i tylko ograniczona ilość miejsc zmusiła nas do potwierdzenia zaproszenia jedynie dla 60 osób, które zgłosiły się jako pierwsze.
Pierwszym wykładowcą był Cezary Puławski z SearchLab, który opowiadał o marketingu i fundraisingu w wyszykiwarkach internetowych (SEM): pozycjonowaniu organicznym, narzędziach typu Adwords, AdSense, YouTube oraz możliwościach wykorzystania remarketingu. Następnie Marcin Majchrowicz reprezentujący Instytut Fundraisingu przedstawił zasady konstruowania skutecznych landing page’y, czyli stron, do których powinny linkować kampanie internetowe. Przedstawił także ciekawą teorię zastosowania StoryTellingu w skutecznym fundraisingu.
Szkolenie zakończyło się panelem warsztatowym, w którym uczestnicy podzielili się na dwie grupy i z pomocą specjalistów z agencji SearchLab przygotowywali strategie kampanii 1% podatku oraz kampanii fundraisingowej (darowizny on-line) przy użyciu zintegrowanych narzędzi SEM.
Na koniec odbyła się loteria wizytówkowa z główną nagrodą w postaci darmowej obsługi kampanii Adwords przez agencję SearchLab oraz kuponami o wartości 100zł na szkolenia z oferty Instytutu Fundraisingu.
Dziękujemy za to, że przybyliście tak licznie i zostaliście do samego końca! Jesteśmy bardzo ciekawi Waszych opinii na temat szkolenia. Zachęcamy do zamieszczenia ich poniżej.