Jak zebrać więcej pięniędzy w internecie?

Szkolenie on-line: 3,5h video + 46 stron materiałów prezentacji w PDF
banner

Co mówią o nas klienci?

Joanna Mielczarek

Joanna Mielczarek, Dyrektor Zarządzający

Stowarzyszenie mali bracia Ubogich

Stowarzyszenie mali bracia Ubogich podjęło współpracę z Martyną Mazelą w październiku 2015 roku i od tamtego czasu w naszym fundraisingu zaszły bardzo pozytywne zmiany. Już pierwsza kampania fundraisingowa przygotowana przez Martynę miała ponad 800% wzrost przychodów rok do roku. Następnie wspólnie przygotowaliśmy strategię fundraisingową i Martyna wspierała nas w jej realizacji. Po 1,5 roku współpracy mogę stwierdzić, że rezultaty wszystkich kampanii fundraisingowych realizowanych z Martyną przerosły nasze oczekiwania.

Małgorzata Regosz-Kaczkowska

Małgorzata Regosz-Kaczkowska,

Fundacja im. Księdza Jana Kaczkowskiego

Od początku istnienia Hospicjum w Pucku to ks. Jan Kaczkowski zabezpieczał dopływ funduszy, a po Jego śmierci zabrakło „fundraisera”. Kiedy w 2016 roku dołączyłam do zarządu stowarzyszenia słowo „fundraising” było nikomu nieznane. Zamówiłam u Martyny audyt, ocenę potencjału fundraisingowego oraz strategię.
Martyna była dla nas nie tylko ekspertem w fundraisingu, ale także nieocenionym wsparciem przy ustrukturyzowaniu działań fundraisingowych i rekrutacji menadżera ds. marketingu i fundraisingu. Pomogła nam znaleźć odpowiednią osobę. Wszystkie zawarte w strategii wytyczne były bardzo dobrze przemyślane, dostosowane do bieżącej sytuacji organizacji i jej potrzeb. Po zapoznaniu się ze strategią zobaczyłam jaki ogrom pracy mamy do wykonania. Obecnie w Hospicjum jest kilkuosobowy samodzielny zespół ds. komunikacji i fundraisingu.
Współpracę z Martyną poleciłabym organizacjom na początku rozwoju oraz tym, które dążą do wzrostu przychodów i osiągnięcia swoich celów. Wsparcie eksperta fundraisingu, jakim jest Martyna, pozwoli uniknąć chaosu, straty czasu i pieniędzy (zarówno tych źle wydanych jak i tych niepozyskanych od darczyńców). Doświadczenie, wrażliwość, wyczucie i skuteczność to cechy Martyny, które powodują, że obecnie znalazła na stałe miejsce w zespole Fundacji im. ks. Jana Kaczkowskiego jako konsultant ds. fundraisingu.

Eugeniusz Fick

Eugeniusz Fick, Prezes

Fundacja Rodzin Polskich im. św. Jana Pawła II

Chcieliśmy zebrać 379 500 zł na wykup nieruchomości do remontu i mieliśmy na to tylko 3 miesiące. Dzięki wiedzy i wsparciu Martyny udało nam się zebrać na czas docelową kwotę, a po pierwszym roku współpracy nasze przychody z fundraisingu wzrosły o prawie 1000% – zebraliśmy nasz pierwszy MILION złotych. Jesteśmy przekonani, że bez niej ta zbiórka nigdy by się nie udała. Martyna potrafiła postawić trafną diagnozę, pokazać całą ścieżkę dojścia do celu i mówiła PO CO mamy to robić, a nie tylko, jak to wykonać. Nie poprowadziła dla nas jedynie szkolenia, ale naszymi rękami przeprowadziła skuteczną akcję fundraisingową, po drodze wyjaśniając nam dlaczego, jak i co, po kolei, należy wykonać. Podczas tej akcji osiągnęliśmy nasz ambitny cel finansowy oraz zrozumieliśmy, jak działa fundraising, a to dużo więcej, niż jednorazowe zebranie funduszy. Dzięki współpracy z Martyną, obecne działania naszej fundacji są finansowane głównie z fundraisingu, czyli darowizn od darczyńców, co pozwoliło nam w ogóle przetrwać.

dr Paweł Grabowski

dr Paweł Grabowski, Prezes

Fundacja Hospicjum Proroka Eliasza

Zdecydowałem się na współpracę z Martyną Mazelą, gdy przed nami stanęła perspektywa budowy stacjonarnego Hospicjum w Makówce i poszerzenia zespołu. Stąd wynikła potrzeba skuteczniejszego pozyskiwania funduszy z fundraisingu: najpierw na inwestycję 12 mln złotych, a potem na wynagrodzenia. To wymagało uruchomienia skutecznych mechanizmów pozyskiwania funduszy – najpierw na inwestycję 12 mln złotych, a potem na wynagrodzenia. Wcześniej fundraising ograniczał się głównie do mojego ogromnego zaangażowania, jako prezesa i fundatora. Zamówiłem u Martyny audyt fundraisingowy, stworzenie strategii fundraisingowej oraz roczne wsparcie przy realizacji strategii i pomoc w zbudowaniu działu fundraisingu. W ciągu 2 lat współpracy z Martyną przychody z fundraisingu wzrosły 400% do 4 mln zł rocznie. Pozostałe rezultaty to: samodzielny zespół fundraisingowy i jego konkretne ukierunkowanie. I najważniejsze: działania fundraisingowe są zaplanowane na rok do przodu. Wszystkie zamierzone cele osiągnęliśmy!

Zofia Matejewska

Zofia Matejewska, Project Manager

Fundacja na Rzecz Nauki Polskiej

Szkolenie „Jak pozyskać sponsorów dla NGO” polecam wszystkim organizacjom, które poszukują źródeł finansowania zewnętrznego dla swoich projektów, tym, które potrzebują uwierzyć, że w fundraisingu tkwi ogromny potencjał i zdobyć się na odwagę, aby prosić o pieniądze. Szkolenie daje konkretne narzędzia, jak przygotować się do rozmów z firmami o wsparciu finansowym, jak zaprezentować swoją organizację przed partnerem biznesowym, jak przygotować ofertę, która może zainteresować potencjalnych partnerów i jak zwiększyć swoją skuteczność w rozmowach z biznesem. Martyna Mazela ma ogromną wiedzę, umie ją przekazać rzetelnie i zainspirować do działania.

ks. Jerzy Limanówka

ks. Jerzy Limanówka, Prezes

Pallotyńska Fundacja Misyjna Salvatti.pl

Z pomocą Martyny Pallotyńska Fundacja Misyjna Salvatti.pl stworzyła strategię fundraisingową na kolejne lata. Dzięki temu udaje nam się zdobywać coraz więcej darczyńców indywidualnych i biznesowych. Spotkania z Martyną Mazelą to przede wszystkim INSPIRACJA. Po każdym warsztacie czy konsultacji wychodzimy z głową pełną pomysłów i zapałem do działania. Martyna z ogromną empatią potrafi spojrzeć na organizację. Doskonale umie zdefiniować grupę docelową dla konkretnych działań fundraisingowych. Nauczyliśmy się też konsekwencji w działaniu, cierpliwości i strategicznego myślenia: dopasowywania naszych działań do konkretnych środowisk, by nie marnować energii na to, co nie przynosi efektów. Polecamy usługi Martyny Mazeli, ponieważ jest profesjonalistką w swojej dziedzinie. Potrafi z uwagą słuchać. Motywuje do działania.

Paweł Szymanowicz

Paweł Szymanowicz, Fundraiser

Fundacja Brat Słońce

Szkolenie „Jak pozyskiwać sponsorów dla NGO” było dla mnie bardzo przydatne. Przede wszystkim uświadomiłem sobie dobitnie, jakie kroki należy podejmować w pozyskiwaniu sponsorów dla naszej fundacji. Z omawianych tematów dla mnie najbardziej wartościowe były zagadnienia związane z prospektingiem oraz położenie nacisku na dobry „szyty pod klienta” pakiet sponsorski. Trudno mi w tej chwili powiedzieć, komu mógłbym poleciłbym szkolenie „Jak pozyskać sponsorów dla NGO”, ale jeżeli ktoś taki pojawi się na horyzoncie, to z pewnością będę rekomendował właśnie Martynę Mazelę z Instytutu Fundraisingu.” Paweł Szymanowicz, Fundraiser Fundacja Brat Słońce

Rodosław Michalski

Rodosław Michalski, Prezes

Fundacja Dziedzictwo Przyrodnicze

Współpracę z Martyną rozpoczęliśmy w 2020 roku po otrzymaniu dotacji z NIW na budowanie kapitału żelaznego Fundacji. W ramach dotacji otrzymaliśmy środki na audyt fundraisingowy, stworzenie strategii fundraisingowej obejmującej pozyskiwanie darowizn od osób indywidualnych oraz fundraising korporacyjny, a także na szkolenia oraz konsultacje z fundraisingu.
Pracę nad strategią fundraisingową prowadziliśmy wspólnie, całym zespołem, podczas warsztatów stacjonarnych. Następnie Martyna przygotowała dla nas strategię i biznes plan w formie pisemnej. Ponadto udzielała nam wielu porad i konsultacji on-line. Za rekomendacją Martyny wdrożyliśmy także system CRM do fundraisingu, który ułatwia nam monitorowanie darowizn oraz budowanie relacji z darczyńcami.
Nasze wyniki z fundraisingu biznesowego w ciągu 2 lat poprawiły się o 2000% z 20 000 PLN rocznie do 400 000 PLN rocznie. Polecam współpracę z Martyną każdej organizacji, która poszukuje konsultanta ds. fundraisingu z dużym doświadczeniem w tworzeniu strategii fundraisingowych, prowadzeniu kampanii fundraisingowych oraz współpracy z firmami.

Maciej Kosiorek

Maciej Kosiorek, Dyrektor Fundraisingu / Head of Fundraising

Fundacja Habitat for Humanity Poland

Mam przyjemność polecić Martynę Mazelę prowadzącą Instytut Fundraisingu, jako osobę, która z powodzeniem podjęła się wypracowania strategii fundraisingowej oraz stworzenia biznes planu fundraisingu dla Fundacji Habitat for Humanity (HfH) w Polsce w 2023 roku.
Martyna prowadziła cały proces tworzenia strategii, który obejmował audyt silnych stron fundacji pod kątem pozyskiwania funduszy, wyznaczanie celów fundraisingowych, ustalanie linii komunikacji fundraisingowej, opracowanie trzech kampanii fundraisingowych w ciągu roku oraz przygotowanie dedykowanych produktów fundraisingowych dla biznesu. Wszystkie te elementy były opracowywane podczas kilkudniowych warsztatów strategicznych, w których uczestniczył dedykowany zespół managerów i specjalistów z fundacji.
Strategia została przygotowana w terminie, uwzględniając wszystkie wymagania, warunki oraz obecną sytuację fundacji.
Martyna cechuje się wyjątkowymi umiejętnościami strategicznego myślenia oraz analitycznego podejścia. Jej zaangażowanie, zdolność do motywowania zespołu, zrozumienie potrzeb i perspektywy klienta oraz umiejętność osiągania celów w najbardziej efektywny sposób, sprawiają, że jest nieocenionym wsparciem w realizacji skomplikowanych projektów.
Współpraca z Instytutem Fundraisingu była nie tylko efektywna, ale również inspirująca. Jej profesjonalizm i entuzjazm sprawiają, że z pełnym przekonaniem polecam ją jako doskonałego lidera projektów strategicznych.

Michał Żak

Michał Żak, Wice-Prezes

Fundacja Słonie na Balkonie

Współpraca z Martyną to nie tylko przyjemność, ale również mnóstwo zdobytych narzędzi. Jej konkretne i rzeczowe wskazówki pomogły Słoniom poukładać i ustrukturyzować wiedzę o fundraisingu i spowodowały ogromny rozwój w tym obszarze, co przełożyło się na zdrowie i życie naszych podopiecznych. Każde spotkanie z Martyną to ważne i inspirujące doświadczenie otwierające drzwi na nowe perspektywy.

Nasze kampanie fundraisingowe dla klientów

Kampania 1% podatku
pomysł, kreacja, produkcja

Fundacja dla Wolności prowadzi Przystanek Świetlica w ośrodku dla cudzoziemców na Targówku, do którego uczęszczają po lekcjach dzieci uchodźców. W kampanii fundraisingowej przedstawiliśmy historię jednej rodziny uchodźczej, która przebywała w ośrodku. Chcieliśmy pokazać darczyńcom kim są beneficjenci fundacji oraz na co konkretnie będa przekazane pieniądze z 1% podatku. https://www.fundacjadlawolnosci.org/

  • Kreacja kampanii
  • Produkcja filmu video
  • Sesja zdjęciowa
  • Hasło
  • Teksty fundraisingowe
  • Projekt i wykonanie landing page kampanii w interencie
  • Prowadzenie reklam na Facebooku
zdjęcie

Kampania fundraisingowa
Film, landing page, listy, blind mailing

Fundacja Pociecha prowadzi świetlice środowiskowe w kilku miastach w Polsce. Do świetlic przychodzą dzieci z ubogich, dysfunkcyjnych rodzin. Każdego roku w grudniu w każdej świetlicy jest organizowana impreza, na której mali podopieczni fundacji otrzymują wymarzone grudniowe prezenty. Na zakup tych prezentów zbieraliśmy fundusze od darczyńców. https://www.fundacjapociecha.pl/

  • Video
  • Sesja zdjęciowa
  • Hasło kampanii, copywriting
  • Projekty graficzne
  • Landing page
  • Direct mailing
  • Emailing
  • Blind mailing
  • Plakaty, reklamy na Facebooku
zdjęcie

Pozyskiwanie regularnych darczyńców
Video, listy, landing page, emailing

Fundacja Zwierzęca Polana ma na utrzymaniu wiele pokrzywdzonych przez los zwierząt. Kampania, którą zrealizowaliśmy ma na celu stałe zachęcania sojuszników i darczyńców fundacji, do regularnego, comiesięcznego wspierania jej działalności, stałą kwotą darowizny. https://www.fundacjazwierzecapolana.org/ratujzwierzeta/

  • Kreacja kampanii
  • Produkcja filmu video
  • Sesja zdjęciowa
  • Hasło kampanii
  • Projekt i wykonanie landing page kampanii w interencie
  • Projekt i teksty listów fundraisingowych
  • Welcome pack dla darczyńców
zdjęcie

Kampania fundraisingowa
Kreacja, projekty graficzne, hasło i copywriting

Stowarzyszenie mali bracia Ubogich od lat zabiera starsze samotne osoby na bezpłatne wycieczki za miasto podczas wakacji. Przygotowaliśmy kampanię, której cele było zbiórka funduszy na dzień wakacji dla starszej samotnej osoby. https://www.malibracia.org.pl/

  • Kreacja kampanii
  • Pomysł na film i sesję zdjęciową
  • Hasło kampanii
  • Copywriting
  • Projekt landing page kampanii w interencie
  • Projekt i teksty listów fundraisingowych
  • Projekt i teksty emailingów
zdjęcie

Pozyskiwanie regularnych darczyńców
Kreacja, listy, landing page, emailing

Stowarzyszenie mali bracia Ubogich leczy samotności kilkuset starszych osób poprzez swoje całoroczne działania. Kampania, którą zrealizowaliśmy ma na celu zachęcanie sojuszników organizacjo do regularnego, comiesięcznego wspierania jej działalności, stałą kwotą darowizny. https://www.malibracia.org.pl/

  • Kreacja kampanii
  • Hasło kampanii
  • Teksty fundraisingowe
  • Program lojalnościowy dla Klubu Przyjaciół Osób Starszych
  • Projekt i wykonanie landing page kampanii w interencie
  • Projekt i teksty listów fundraisingowych
  • Welcome pack dla regularnych
zdjęcie

Kampania pozyskiwania funduszy
Listy fundraisingowe, landing page, emailing

Puckie Hospicjum pw. św. Ojca Pio prowadzi hospicjum stacjonarne, domowe oraz poradnie. Po śmierci założyciela, ks. Jana Kaczkowskiego, z okazji Święta Zmarłych, zrealizowaliśmy kampanię fundraisignową „Zapal światełko”, której celem była zbiórka funduszy na stowarzyszenie. Darczyńcy mogli zapalić wirtualną świeczkę dla swoich najbliższych, wpierając jednocześnie hospicjum darowizną. https://zapalswiatelko.hospitium.org/

  • Kreacja kampanii
  • Projekty graficzne
  • Hasło kampanii
  • Teksty fundraisingowe
  • Projekt i wykonanie strony www
  • Projekt i wykonanie strony www. Projekt i tekst listów fundraisingowych oraz emaili
zdjęcie
jak pomagamy

Jak pomagamy w fundraisingu?

liczby 13

lat doświadczenia

liczby 157

klientów NGOs

liczby 47

strategii fundraisingowych

liczby Miliony

PLN pozyskanych

CHCESZ ZACZĄĆ FUNDRAISING?

Odbierz swojego darmowego e-booka i zacznij profesjonalnie pozyskiwać fundusze! „Jak zacząć fundraising? Twój planer fundraisingu.”

16 stron – 4 rozdziały – 4 szablony – 4 ćwiczenia. Praktyczny zeszyt ćwiczeń, który przeprowadzi Cię krok po kroku przez początkowy etap przygotowań do fundraisingu w fundacji lub stowarzyszeniu.

 

 

ebook

Zdobądź darmowego ebooka

"Jak zacząć fundraising?"

niebieskie
Martyna Mazela