Akcja „Klips” zwracała uwagę młodych kobiet na profilaktykę nowotworową. W bardzo sugestywny sposób, poprzez znienawidzony sygnał klipsa sklepowego, mówiła dziewczynom, które zakupiły bieliznę w H&M, że „To, co człowiek przegapi, znajdzie maszyna. Wczesny sygnał ratuje życie”. Z pewnością każda osoba, która została „złapana” na bramce sklepowej przez klips Amazonek, zapamięta tą akcję do końca życia. Szkoda tylko, że może mieć to dla niej negatywne konotacje: wyjący klips – skanowanie ciała – choroba.
Jednak jeśli głównym problemem w tej grupie wiekowej nie jest strach przed badaniem, ale przekonanie, że jestem zdrowa, bo przecież czuję się świetnie, to z pewnością była to akcja bardzo skuteczna. No i niesłychanie kreatywna! Oby więcej takich właśnie… Obejrzyjcie film o akcji na stronie Cannes Lion. A Wam jak się podoba?