Specjalizuje się w pisaniu i wdrażaniu strategii fundraisingowych i biznes planów oraz kampaniach fundraisingowych. W wielu polskich organizacjach pozarządowych pomagała tworzyć działy fundraisingu od zera i rekrutować do nich pierwszych fundraiserów. Od 2011 roku prowadzi Instytut Fundraisingu w Polsce.
Od 14 lat pomaga organizacjom pozarządowym w Polsce zbierać miliony złotych rocznie, poprzez wdrażanie sprawdzonych i skutecznych strategii fundraisingowych i uniezależniać się od dotacji i grantów.
Przez 6 lat pracowała w największej na świecie, prywatnej organizacji non-profit: Stowarzyszeniu SOS Wioski Dziecięce, gdzie pełniła funkcję Dyrektora Marketingu i Fundraisingu. Prowadzone przez nią wielokanałowe kampanie fundraisingowe otrzymały dwie nagrody, w jednym z najważniejszych na świecie konkursów marketingowych EFFIE Awards, w kategorii non-profit, za najefektywniejsze kampanie fundraisingowe w Polsce. Odebrała także nagrodę Golden Arrow dla Najlepszego Marketera Bezpośredniego Roku.
W SOS Children’s Villages International, pracowała jako międzynarodowy konsultant ds. fundraisingu i kampanii multichannelowych, szkoląc fundraiserów z innych krajów regionu Europy Środkowo-Wschodniej |(CEE).
Doświadczenia w marketingu zdobywała pracując w międzynarodowej agencji reklamowej Ogilvy & Mather, obsługującej największe światowe marki, m.in. Dove, IBM, Sprite, Jacobs, Prince Polo.
Pełniła też funkcje Kierownika Działu Marketingu i Komunikacji, w trzeciej co do wielkości, prywatnej sieci medycznej w Polsce – Centrum Medycznym ENEL-MED S.A.
Więcej na stronie https://martynamazela.com/