Czy sponsoring jest dla fundacji? Dlaczego tak trudno znaleźć firmę, która przekaże środki na Waszą organizację? Czy aby na pewno należy winić za to kryzys? Na rynku jest przecież wiele fundacji i stowarzyszeń, które pozyskują regularne wsparcie od sponsorów. Wiele firm oficjalnie deklaruje swoją odpowiedzialność społeczną i chęć nawiązania współpracy z trzecim sektorem. Twierdzą jednak, że to organizacje pozarządowe nie są przygotowane do współpracy z nimi. Dowiedz się czego oczekują od Waszej organizacji sponsorzy.
Dzień 1 (9.30-16.30)
1. 7 kluczowych elementów oferty sponsorskiej
2. Formułowanie oczekiwań i korzyści wobec sponsora
3. Po co nam 3 pakiety sponsorskie i kiedy je przygotowujemy?
4. Formy profesjonalnej oferty sponsorskiej
5. Jak rozmawiać z biznesem, że nas słuchali
6. Aspekty prawne umowy sponsorskiej
Miejsce: Warszawa
Najbliższy termin: brak terminów
Cena: od 1290 zł brutto
Trener: Martyna Mazela, Założycielka Instytutu Fundraisingu w Polsce – więcej informacji o trenerze
Podczas mojej wieloletniej pracy dla jednej z największych, międzynarodowych organizacji charytatywnych, zdarzały się nie tylko wzloty, ale też upadki. Przeprowadziłam kilkadziesiąt kampanii fundraisingowych. Przetestowałam wiele metod i narzędzi fundraisingowych. Dlatego zachęcam do wzięcia udziału w szkoleniu, ponieważ dzięki mojemu doświadczeniu nie będziesz musiał uczyć się na własnych błędach. To szkolenie da Ci podstawy do wprowadzenia profesjonalnego fundraisingu w Twojej organizacji.” Martyna Mazela, trener