Relacja ze szkolenia Podstawy fundraisingu i marketingu w wyszukiwarkach
17 Lut

Relacja ze szkolenia Podstawy fundraisingu i marketingu w wyszukiwarkach

12 lutego br. odbyło się pierwsze szkolenie organizowane przez Fundację Instytut Fundraisingu. Szkolenie to było bezpłatne dzięki agencji Searchlab, która przeprowadziła je dla klientów i partnerów Instytutu Fundraisingu w ramach działań CSR. Zainteresowanie szkoleniem było ogromne i tylko ograniczona ilość miejsc zmusiła nas do potwierdzenia zaproszenia jedynie dla 60 osób, które zgłosiły się jako pierwsze.

szkolenie_SEM_fundraising_Cezary_Pulawski

12 lutego br. odbyło się pierwsze szkolenie organizowane przez Fundację Instytut Fundraisingu. Szkolenie to było bezpłatne dzięki agencji Searchlab, która przeprowadziła je dla klientów i partnerów Instytutu Fundraisingu w ramach działań CSR. Zainteresowanie szkoleniem było ogromne i tylko ograniczona ilość miejsc zmusiła nas do potwierdzenia zaproszenia jedynie dla 60 osób, które zgłosiły się jako pierwsze.

szkolenie_SEM_fundraising_Marcin_Majchrowicz

Pierwszym wykładowcą był Cezary Puławski z SearchLab, który opowiadał o marketingu i fundraisingu w wyszykiwarkach internetowych (SEM): pozycjonowaniu organicznym, narzędziach typu Adwords, AdSense, YouTube oraz możliwościach wykorzystania remarketingu. Następnie Marcin Majchrowicz reprezentujący Instytut Fundraisingu przedstawił zasady konstruowania skutecznych landing page’y, czyli stron, do których powinny linkować kampanie internetowe. Przedstawił także ciekawą teorię zastosowania StoryTellingu w skutecznym fundraisingu.

Szkolenie zakończyło się panelem warsztatowym, w którym uczestnicy podzielili się na dwie grupy i z pomocą specjalistów z agencji SearchLab przygotowywali strategie kampanii 1% podatku oraz kampanii fundraisingowej (darowizny on-line) przy użyciu zintegrowanych narzędzi SEM.

warsztaty_instytut_fundraisingu2  warsztaty_instytut_fundraisingu1

Na koniec odbyła się loteria wizytówkowa z główną nagrodą w postaci darmowej obsługi kampanii Adwords przez agencję SearchLab oraz kuponami o wartości 100zł na szkolenia z oferty Instytutu Fundraisingu.

Dziękujemy za to, że przybyliście tak licznie i zostaliście do samego końca! Jesteśmy bardzo ciekawi Waszych opinii na temat szkolenia. Zachęcamy do zamieszczenia ich poniżej.

O Autorze

Martyna Mazela
Konsultant i trener fundraisingu. Specjalistka w dziedzinie fundraisingu i marketingu dla NGO. Od ponad 15 lat związana z branżą marketingu oraz fundraisingu. Doświadczenia w fundraisingu zdobywała pracując przez 6 lat jako Fundraising Manager, a następnie Dyrektor Fundraisingu i Marketingu w Stowarzyszeniu SOS Wioski Dziecięce w Polsce. Pozyskała miliony złotych oraz dziesiątki tysięcy darczyńców indywidualnych i setki firm do współpracy. Obecnie prowadzi konsultacje z fundraisingu, pisze strategie fundraisingowe i biznes plany fundraisingowe oraz realizuje kampanie fundraisingowe dla wielu polskich organizacji pozarządowych. Więcej na martynazak.com

Napisz komentarz