03 Lip

6 zasad doskonałego mailingu do darczyńców indywidualnych

Wysyłanie skutecznych mailingów do darczyńców indywidualnych jest sztuką, której każdy z nas może się nauczyć. W załączonym e-booku przeczytacie o 6 najważniejszych zasadach tworzenia doskonałych mailingów do darczyńców indywidualnych.

Mailing, czyli pocztowa przesyłka bezpośrednia, jest najbardziej rozpowszechnionym narzędziem wykorzystywanym w fundraisingu i marketingu bezpośrednim. Stosują go od wielu lat największe na świecie organizacje charytatywne, takie jak UNICEF, SOS Wioski Dziecięce, WWF czy Greenpeace. Mailing zapewnia im stabilizację finansową oraz umożliwia planowanie przychodów i budowanie relacji z darczyńcą.

Pobierz e-booka : “6 zasad doskonałego mailingu” i dowiedz się więcej.

O Autorze

Martyna Żak
Konsultant i trener fundraisingu. Specjalistka w dziedzinie fundraisingu i marketingu dla NGO. Od ponad 15 lat związana z branżą marketingu oraz fundraisingu. Doświadczenia w fundraisingu zdobywała pracując przez 6 lat jako Fundraising Manager a następnie Dyrektor Fundraisingu i Marketingu w Stowarzyszeniu SOS Wioski Dziecięce w Polsce. Pozyskała miliony złotych oraz dziesiątki tysięcy darczyńców dla stowarzyszenia. Obecnie prowadzi konsultacje i kampanie fundraisingowe dla wielu polskich organizacji pozarządowych. Więcej na martynazak.pl