6 zasad doskonałego direct mailingu do darczyńców indywidualnych
03 Lip

6 zasad doskonałego direct mailingu do darczyńców indywidualnych

Wysyłanie skutecznych direct mailingów (listów) do darczyńców indywidualnych jest sztuką, której każdy z nas może się nauczyć. W załączonym e-booku przeczytacie o 6 najważniejszych zasadach tworzenia doskonałych mailingów do darczyńców indywidualnych.

Interesujący temat? Wpisz swój email

aby przeczytać resztę tego artykułu oraz zyskać dostęp do treści zarezerwowanych dla naszych czytelników.

Mailing, czyli pocztowa przesyłka bezpośrednia, jest najbardziej rozpowszechnionym narzędziem wykorzystywanym w fundraisingu i marketingu bezpośrednim. Stosują go od wielu lat największe na świecie organizacje charytatywne, takie jak UNICEF, SOS Wioski Dziecięce, WWF czy Greenpeace. Mailing zapewnia im stabilizację finansową oraz umożliwia planowanie przychodów i budowanie relacji z darczyńcą.

Pobierz e-booka : “6 zasad doskonałego mailingu” i dowiedz się więcej.

O Autorze

Martyna Żak
Konsultant i trener fundraisingu. Specjalistka w dziedzinie fundraisingu i marketingu dla NGO. Od ponad 15 lat związana z branżą marketingu oraz fundraisingu. Doświadczenia w fundraisingu zdobywała pracując przez 6 lat jako Fundraising Manager, a następnie Dyrektor Fundraisingu i Marketingu w Stowarzyszeniu SOS Wioski Dziecięce w Polsce. Pozyskała miliony złotych oraz dziesiątki tysięcy darczyńców indywidualnych oraz setki firm do współpracy. Obecnie prowadzi konsultacje z fundraisingu, pisze strategie fundraisingowe i biznes plany fundraisingowe oraz realizuje kampanie fundraisingowe dla wielu polskich organizacji pozarządowych. Więcej na martynazak.com

Napisz komentarz