SZKOLENIA

Jak napisać ofertę sponsorską

Czy sponsoring jest dla fundacji? Dlaczego tak trudno znaleźć firmę, która przekaże środki na Waszą organizację? Czy aby na pewno należy winić za to kryzys? Na rynku jest przecież wiele fundacji i stowarzyszeń, które pozyskują regularne wsparcie od sponsorów. Wiele firm oficjalnie deklaruje swoją odpowiedzialność społeczną i chęć nawiązania współpracy z trzecim sektorem. Twierdzą jednak, że to organizacje pozarządowe nie są przygotowane do współpracy z nimi. Dowiedz się czego oczekują od Waszej organizacji sponsorzy.

Na szkoleniu z przygotowania oferty sponsorskiej:

poznasz 7 niezbędnych elementów skutecznej oferty sponsorskiej

nauczysz się „biznesowego języka”, który pozwoli Ci dojść do porozumienia z przedsiębiorcami podczas spotkań czy rozmów telefonicznych

poznasz oczekiwania potencjalnych sponsorów wobec Twojej organizacji

dowiesz się jak stworzyć swój własny „Program Korzyści”, dzięki któremu firmy będą postrzegać Cię jako profesjonalnego partnera

Program szkolenia: Jak napisać ofertę sponsorską

Dzień 1 (9.30-16.30)
1. 7 kluczowych elementów oferty sponsorskiej
2. Formułowanie oczekiwań i korzyści wobec sponsora
3. Po co nam 3 pakiety sponsorskie i kiedy je przygotowujemy?
4. Formy profesjonalnej oferty sponsorskiej
5. Jak rozmawiać z biznesem, że nas słuchali
6. Aspekty prawne umowy sponsorskiej

Miejsce: Warszawa

Najbliższy termin: 7 listopada 2016

Cena: od 490zł brutto

Trener: Martyna Żak,  więcej informacji o trenerze

  • Zapisz się na szkolenie

  • Dane uczestnika

  • 0,00 zł
  • Dane do faktury

  • * - pola obowiązkowe
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.