SZKOLENIA
Jak napisać ofertę sponsorską
Czy sponsoring jest dla fundacji? Dlaczego tak trudno znaleźć firmę, która przekaże środki na Waszą organizację? Czy aby na pewno należy winić za to kryzys? Na rynku jest przecież wiele fundacji i stowarzyszeń, które pozyskują regularne wsparcie od sponsorów. Wiele firm oficjalnie deklaruje swoją odpowiedzialność społeczną i chęć nawiązania współpracy z trzecim sektorem. Twierdzą jednak, że to organizacje pozarządowe nie są przygotowane do współpracy z nimi. Dowiedz się czego oczekują od Waszej organizacji sponsorzy.
Na szkoleniu z przygotowania oferty sponsorskiej:
poznasz 7 niezbędnych elementów skutecznej oferty sponsorskiej
nauczysz się „biznesowego języka”, który pozwoli Ci dojść do porozumienia z przedsiębiorcami podczas spotkań czy rozmów telefonicznych
poznasz oczekiwania potencjalnych sponsorów wobec Twojej organizacji
dowiesz się jak stworzyć swój własny „Program Korzyści”, dzięki któremu firmy będą postrzegać Cię jako profesjonalnego partnera
Program szkolenia: Jak napisać ofertę sponsorską
Dzień 1 (9.30-16.30)
1. 7 kluczowych elementów oferty sponsorskiej
2. Formułowanie oczekiwań i korzyści wobec sponsora
3. Po co nam 3 pakiety sponsorskie i kiedy je przygotowujemy?
4. Formy profesjonalnej oferty sponsorskiej
5. Jak rozmawiać z biznesem, że nas słuchali
6. Aspekty prawne umowy sponsorskiej
Miejsce: Warszawa
Najbliższy termin: 7 listopada 2016
Cena: od 490zł brutto
Trener: Martyna Żak, więcej informacji o trenerze