SZKOLENIA

Jak zdobyć nowych sponsorów dla NGO?

Chciałbyś zacząć pozyskiwać pieniądze od firm, ale nie wiesz jak? A może masz już umówione spotkanie z firmą i obawiasz się, że spalisz tę szansę? Firma czeka na Twoją ofertę, a Ty głowisz się co tam trzeba napisać i jak to w ogóle powinno wyglądać? Przygotowujesz ofertę sponsorską i chcesz mieć pewność, że Twój pakiet korzyści będzie atrakcyjny i przyciągnie sponsorów ?

Te powyższe zagadnienia obejmuje fundraising korporacyjny, którego możesz się szybko nauczyć. Właściwie wystarczą 2 dni warsztatów, aby poznać niezbędne techniki i narzędzia oraz otrzymać odpowiedzi na kluczowe wątpliwości związane z pozyskiwaniem funduszy od firm.

Korzyści dla uczestników:

poznasz najskuteczniejszą ścieżkę pozyskania firmy do współpracy w 7 krokach

dowiesz się na czym polega technika elevator pitch w fundraisingu biznesowym

nauczysz się stosowania Matrycy sponsorskiej, aby skutecznie nawiązywać współpracę z biznesem

nauczysz się prezentacji własnego projektu , w taki sposób, aby zainteresować potencjalnego sponsora

będziesz wiedział jak poprowadzić spotkanie z potencjalnym sponsorem

poznasz techniki budowania lojalności i zaufania wśród pozyskanych partnerów biznesowych

dowiesz jak przygotować profesjonalną ofertę sponsorską

Program szkolenia: Jak zdobyć nowych sponsorów dla NGO:

Dzień 1 (10.00-16.00)
1.Pozyskiwanie sponsorów krok po kroku:
• Bazy danych
• O co prosić w firmach?
• Kogo prosić o wsparcie?
• Piszemy list do firmy
• Telefonujemy
2. Jak w skrócie opowiedzieć sponsorowi o swojej organizacji:
• Technika elavator pitch
• Piszemy własny elevator pitch, żeby skutecznie sprzedać ideę
3. Oferta sponsorska
• 7 najważniejszych elementów oferty sponsorskiej

 

Dzień 2 (10.00-16.00)
4. Pakiety sponsorskie
• Jak przygotować 3 pakiety sponsorskie?
• Jak wygląda pełna oferta sponsorska
5. Jak rozmawiać z ludźmi biznesu
• 5 zasad, które gwarantują sukces na spotkaniu
• Jak poprowadzić spotkanie
• Co zrobić po spotkaniu?
6. Budowanie lojalności sponsorów
• 4 reguły budowania lojalności
• Zasady savoir-vivre’u w kontaktach ze sponsorem
• Jak przekonać sponsora do kontynuowania współpracy z naszą organizacją?

Miejsce: Warszawa

Najbliższy termin: sprawdź tabelę poniżej

Cena: od 790zł brutto

Trener: Martyna Żak,  więcej informacji o trenerze

  • Zapisz się na szkolenie

  • Dane uczestnika

  • 0,00 zł
  • Dane do faktury

  • * - pola obowiązkowe
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.