Jak zdobyć nowych sponsorów dla NGO?

Chciałbyś zacząć pozyskiwać pieniądze od firm, ale nie wiesz jak? A może masz już umówione spotkanie z firmą i obawiasz się, że spalisz tę szansę? Firma czeka na Twoją ofertę, a Ty głowisz się co tam trzeba napisać i jak to w ogóle powinno wyglądać? Przygotowujesz ofertę sponsorską i chcesz mieć pewność, że Twój pakiet korzyści będzie atrakcyjny i przyciągnie sponsorów ?

Powyższe zagadnienia obejmuje fundraising korporacyjny, którego możesz się szybko nauczyć. Właściwie wystarczą 2 dni warsztatów, aby poznać niezbędne techniki i narzędzia, dowiedzieć się jak napisać ofertę sponsorską oraz otrzymać odpowiedzi na kluczowe wątpliwości związane z pozyskiwaniem funduszy od firm.

Korzyści dla uczestników

poznasz najskuteczniejszą ścieżkę pozyskania firmy do współpracy w 7 krokach
dowiesz się na czym polega technika elevator pitch w fundraisingu biznesowym
nauczysz się stosowania Matrycy sponsorskiej, aby skutecznie nawiązywać współpracę z biznesem
nauczysz się prezentacji własnego projektu , w taki sposób, aby zainteresować potencjalnego sponsora
będziesz wiedział jak poprowadzić spotkanie z potencjalnym sponsorem
poznasz techniki budowania lojalności i zaufania wśród pozyskanych partnerów biznesowych
dowiesz jak przygotować profesjonalną ofertę sponsorską

Program szkolenia

Dzień 1 (10.00-16.00)
1.Pozyskiwanie sponsorów krok po kroku:
• Bazy danych
• O co prosić w firmach?
• Kogo prosić o wsparcie?
• Piszemy list do firmy
• Telefonujemy
2. Jak w skrócie opowiedzieć sponsorowi o swojej organizacji:
• Technika elavator pitch
• Piszemy własny elevator pitch, żeby skutecznie sprzedać ideę
3. Oferta sponsorska
• 7 najważniejszych elementów oferty sponsorskiej

 

Dzień 2 (10.00-16.00)
4. Pakiety sponsorskie
• Jak przygotować 3 pakiety sponsorskie?
• Jak wygląda pełna oferta sponsorska
5. Jak rozmawiać z ludźmi biznesu
• 5 zasad, które gwarantują sukces na spotkaniu
• Jak poprowadzić spotkanie
• Co zrobić po spotkaniu?
6. Budowanie lojalności sponsorów
• 4 reguły budowania lojalności
• Zasady savoir-vivre’u w kontaktach ze sponsorem
• Jak przekonać sponsora do kontynuowania współpracy z naszą organizacją?

Termin

Miejsce: Warszawa
Najbliższy termin: brak terminów

Cena

Cena: od 1790 zł brutto

Promocja: przy zapisaniu się na szkolenie 2 osób z jednej organizacji zniżka 10%.

Trener

Trener: Martyna Mazela, Założycielka Instytutu Fundraisingu w Polsce – więcej informacji o trenerze

Podczas mojej wieloletniej pracy dla jednej z największych, międzynarodowych organizacji charytatywnych, zdarzały się nie tylko wzloty, ale też upadki. Przeprowadziłam kilkadziesiąt kampanii fundraisingowych. Przetestowałam wiele metod i narzędzi fundraisingowych. Dlatego zachęcam do wzięcia udziału w szkoleniu, ponieważ dzięki mojemu doświadczeniu nie będziesz musiał uczyć się na własnych błędach. To szkolenie da Ci podstawy do wprowadzenia profesjonalnego fundraisingu w Twojej organizacji.” Martyna Mazela, trener

Zapisz się na szkolenie

    Pola oznaczone symbolem * są wymagane.

    Dane uczestnika

    Dane do faktury

     

     

    Martyna Mazela