13 zasad fundraisingu internetowego – najlepsze przykłady z sektora non-profit w Polsce i na świecie
05 Cze

13 zasad fundraisingu internetowego – najlepsze przykłady z sektora non-profit w Polsce i na świecie

W maju br. uczestniczyłam w konferencji fundraisingowej w Poznaniu, gdzie miałam przyjemność wygłosić 20 minutową prelekcję na temat fundraisingu w internecie oraz poprowadzić 1,5h warsztat pt. 7 sposobów na znalezienie indywidualnych darczyńców. Dla tych, którym nie udało się dotrzeć na tą bezpłatną konferencję udostępniam moją prezentację zatytułowaną 13 zasad fundraisingu interneowego – najlepsze przykłady z sektora non-profit w Polsce i na świecie.

Bezpłatna wiedza z fundraisingu na Twój email@

  • Zapisz się na bezpłatny newsletter. Dołącz do 3500+ fundraiserów, którzy otrzymują e-booki oraz zniżki na nasze szkolenia!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

W prezentacji przedstawiłam podstawowe zasady skutecznego pozyskiwania funduszy od darczyńców indywidualnych z wykorzystaniem internetu. Dodatkowo każda zasada jest zilustrowana konkretnym przykładem obrazującym jej zastosowanie. Wykorzystałam ogólnodostępne materiały reklamowe oraz strony www takich organizacji jak Oxfam, Care, Unicef, American Red Cross, WWF, Charity: water i innych. Zawsze gorąco zachęcam Was do tego, aby nieustannie doskonalić swoje działania fundraisingowe obserwując i ucząc się od najlepszych, tym bardziej, że rzeczywistość w internecie tak szybko się zmienia.

doradztwo internet

Zapraszam do pobrania prezentacji, która znajduje się pod tym wpisem.

“Pobierz 13 zasad fundraisingu internetowego”

O Autorze

Martyna Mazela
Konsultant i trener fundraisingu. Specjalistka w dziedzinie fundraisingu i marketingu dla NGO. Od ponad 15 lat związana z branżą marketingu oraz fundraisingu. Doświadczenia w fundraisingu zdobywała pracując przez 6 lat jako Fundraising Manager, a następnie Dyrektor Fundraisingu i Marketingu w Stowarzyszeniu SOS Wioski Dziecięce w Polsce. Pozyskała miliony złotych oraz dziesiątki tysięcy darczyńców indywidualnych i setki firm do współpracy. Obecnie prowadzi konsultacje z fundraisingu, pisze strategie fundraisingowe i biznes plany fundraisingowe oraz realizuje kampanie fundraisingowe dla wielu polskich organizacji pozarządowych. Więcej na martynazak.com

Napisz komentarz