3 pułapki komunikacji fundraisingowej. Nie daj się złapać!
18 Lip

3 pułapki komunikacji fundraisingowej. Nie daj się złapać!

Czy w swojej pracy fundraisera miewasz czasem poczucie, że utknąłeś w miejscu? Nie możesz dotrzeć do potencjalnych darczyńców, mimo że wszystko robisz zgodnie ze sztuką fundraisingu, opierając się na najlepszych wzorach? Dlaczego tak się dzieje? W czym tkwi problem? Przyczyn może być wiele. Jednym z powodów, dla których organizacjom non-profit trudno jest osiągnąć satysfakcjonujące efekty kampanii fundraisingowych czy założone cele finansowe, jest to, że potencjalny darczyńca czuje się zagubiony i nie […]

czytaj więcej »
Moje błędy w fundraisingu A.D. 2017
29 Maj

Moje błędy w fundraisingu A.D. 2017

Zazwyczaj piszę co robić, żeby osiągnąć sukces w pozyskiwaniu funduszy: jakie strategie realizować, jakich narzędzi fundraisingu używać, jak analizować wyniki itd. Chciałabym, żebyś wiedział, że mogę pisać o tych sprawdzonych sposobach na sukces, bo sama działam w fundraisingu od 2003 roku, zebrałam miliony złotych i nieustannie realizuję kampanie fundraisingowe. Dzięki temu wciąż uczę się nowych rzeczy. Jednak w dzisiejszym wpisie chciałabym podzielić się z Tobą moimi […]

czytaj więcej »
O segmentacji i personalizacji: fundraising & email marketing cz. II
10 Maj

O segmentacji i personalizacji: fundraising & email marketing cz. II

Pierwszą rzeczą, jaką musisz sobie uświadomić zanim zaczniesz projektować emailing jest to, że Twoi odbiorcy będą mieli do niego zupełnie inny stosunek niż do Waszej strony internetowej. Wiąże się to z charakterem komunikacji emailowej. Mimo iż często zdajemy sobie sprawę z tego, że jesteśmy jednymi z wielu odbiorców wysyłki emailowej, to lubimy mieć poczucie, że dana wiadomość jest skierowana wyłącznie do nas. Wynika to z atmosfery pewnej „intymności”, […]

czytaj więcej »
Sekrety taniego fundraisingu: email marketing cz. I
19 Kwi

Sekrety taniego fundraisingu: email marketing cz. I

Email jest jedną z najtańszych i najskuteczniejszych metod pozyskiwania funduszy w Internecie – to nie ulega wątpliwości. Potrzeba jednak wiedzy i profesjonalnych narzędzi, aby osiągnąć jego wysoką efektywność. Warto zatem zadbać o 5 kluczowych aspektów email marketingu w NGO: Rozbudowywać ciepłą bazę emailingową organizacji, aktualizować ją i odpowiednio segmentować, Uczynić emailing jednym z elementów przemyślanej strategii komunikacyjnej organizacji, opartej także o inne narzędzia komunikacji, […]

czytaj więcej »
Jak zmienić facebookowych fanów w zaangażowanych darczyńców?
19 Mar

Jak zmienić facebookowych fanów w zaangażowanych darczyńców?

15 milionów Polaków (39%) korzysta aktywnie z mediów społecznościowych, a najpopularniejszym portalem ciągle jeszcze jest Facebook. W poprzednim wpisie pt. Fundraising na Facebooku? To możliwe! (czytaj tutaj >>) była mowa o tym, jak duży potencjał fundraisingowy ma to medium. Dziś otrzymasz Ci kilka wskazówek na to, jak zmienić facebookowych fanów w darczyńców Twojej organizacji. Na pewno zdajesz sobie sprawę z tego, że każdy użytkownik Facebooka jest codziennie bombardowany setkami […]

czytaj więcej »
Fundraising na Facebooku? To możliwe!
07 Mar

Fundraising na Facebooku? To możliwe!

O tym, jaką moc mają media społecznościowe nie muszę dziś chyba nikogo przekonywać. Jeden opublikowany na Facebooku post może w krótkim czasie dotrzeć do milionów użytkowników i wywołać tysiące ich reakcji. Czy ma jednak potencjał, jeśli chodzi o fundraising? Oto kilka statystyk, które pomogą odpowiedzieć na to pytanie: w samym tylko 2017 roku fb liczył 2,789 mld aktywnych użytkowników na świecie (37% całej populacji), w tym Facebook 1,871 […]

czytaj więcej »