Koncentracja na darczyńcy, na jego potrzebach, upodobaniach, antypatiach, oczekiwaniach, zachowaniach i
Co ma wspólnego fundraising z randkowaniem? Wbrew pozorom więcej niż mogłoby się wydawać. I w jednym, i w
Zwrócić uwagę darczyńcy na naszą akcję fundraisingową to dopiero część sukcesu, ponieważ od pomysłu
Jest 5 rzeczy, które łączą największe NGOsy w Polsce i na świecie: 1. Fundraising mają wpisany w DNA
Niedawno pisaliśmy o korzyściach wynikających ze społecznie zaangażowanego marketingu. Dobra strategia i
Co mają z sobą wspólnego: napoje smoothies, wełniane czapeczki i starsze osoby? Ich wspólnym mianownikiem
Chociaż pojęcie marketingu społecznie zaangażowanego (ang. cause related marketing – CRM) funkcjonuje
Kiedy wchodziłam do biura, Karolina dopadła mnie niemalże w progu: – Mamy bardzo dużo skarg od
Czy w swojej pracy fundraisera miewasz czasem poczucie, że utknąłeś w miejscu? Nie możesz dotrzeć do
Zazwyczaj piszę co robić, żeby osiągnąć sukces w pozyskiwaniu funduszy: jakie strategie realizować, jakich