Blog

Relacja ze szkolenia Podstawy fundraisingu i marketingu w wyszukiwarkach

12 lutego br. odbyło się pierwsze szkolenie organizowane przez Fundację Instytut Fundraisingu. Szkolenie to

Zaufanie opinii publicznej do organizacji charytatywnych

Mamy za sobą największą w Polsce zbiórkę publiczną organizowaną przez Wielką Orkiestrę Świątecznej

Jak daleko mogą posunąć się organizacje dobroczynne?

Święta i podsumowania roku to ten magiczny czas kiedy każdy może pozwolić sobie na więcej.  Jest to moment

Czy w dzisiejszych czasach łatwiej być bohaterem?

Czy widzieliście ostatnią kampanię fundraisingową szwedzkiego UNICEF? Ta kampania fundraisingowa jest dość

Kampanie społeczne, których celem jest zebranie podpisów – czas na innowacje!

Jeśli zapytałabym Was czy przypominacie sobie jakieś kampanie społeczne, których celem jest zebranie

Etyka w kampaniach społecznych

Niedawna Akcja ukraińskiego Amnesty International poruszyła mnie na tyle, że postanowiłam się nią z Wami

Czy pora roku ma wpływ na hojność darczyńców?

Święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami. Jest to ten magiczny moment w roku, kiedy czas na

Jakie kryteria powinny decydować o wyborze partnera do kampanii społecznej?

Czy słyszeliście o kampanii społecznej „Czytam sobie” przygotowanej przez Wydawnictwo Egmont Polska,

Emocje, rzadki przypadek, historia, a może siła mediów? Co decyduje o sukcesie zbiórki publicznej?

Pewnie większość z Was słyszała historię Rafała Zielińskiego cierpiącego na rzadką i ciężką chorobę

Martyna Mazela