Atrakcyjna oferta sponsorska
21 Paź

Atrakcyjna oferta sponsorska

Czy istnieją sprawdzone metody na nawiązanie współpracy z firmami?

Wiele osób nie zdaje sobie sprawy z tego, że jednym z najważniejszych elementów w zdobywaniu sponsorów jest atrakcyjna oferta sponsorska. Aby przekonać firmę do współpracy, trzeba najpierw udowodnić, że organizacja ma jakaś konkretną propozycję współpracy i jest profesjonalnym oraz wiarygodnym partnerem. Najlepszym sposobem na to jest właśnie dobrze przygotowana oferta sponsorska.

Ponad 120 000 fundacji i stowarzyszeń działa na polskim rynku i nieustannie zgłasza się do firm po pieniądze. Niestety niewiele z nich wie jak przygotować dobrą ofertę współpracy.

Ludzie z biznesu wciąż skarżą się na brak przygotowania NGOs do rozmów z firmami:

W naszej firmie najczęściej wygląda to tak, że dzwoni jakaś pani z fundacji i prosi o spotkanie. Umawiamy się z 2 tygodniowym wyprzedzeniem, a potem przychodzą do nas do biura 2 lub 3 osoby zupełnie nieprzygotowane, które tracą mój czas. Jeśli fundacja chce od naszej firmy pieniędzy, to najpierw powinna przedstawić ciekawą propozycję – mówi Jarek, Kierownik Marketingu jednej z dużych firm w Warszawie. Takich nieudanych spotkań odbyłem już 3 i od tamtej pory nie umawiam się z fundacjami. Proszę od razu o przesłanie oferty emailem – przyznaje.

Przygotowanie oferty dla biznesu podlega konkretnym regułom. Chcesz pozyskać pieniądze od firmy? Nie zgaduj, nie próbuj iść na żywioł, nie spal pierwszego kontaktu!  Wyróżnij się i zaskocz sponsora swoim profesjonalizmem – przygotuj ofertę sponsorską.

O tym jak przygotować ofertę dla biznesu dowiesz się z praktycznego podręcznika  „Jak przygotować atrakcyjną ofertę sponsorską?” . W publikacji Instytutu Fundraisingu znajdziesz dokładne wytyczne,  jak krok po kroku przygotować ofertę sponsorską. 

Co zawiera podręcznik: Jak przygotować atrakcyjną ofertę sponsorską?

⇒ 7 niezbędnych elementów oferty sponsorskiej,

⇒ przygotowanie oferty sponsorskiej pod kątem grafiki i prezentacji zawartości,

⇒ pakiety sponsorskie – jak , ile pakietów i dlaczego należy je przygotować,

⇒ przykłady korzyści dla firm – jakie korzyści zaproponować firmie w ofercie sponsorskiej,

⇒ błędy – jakie błędy są najczęściej popełniane w ofertach sponsorskich i jak ich uniknąć.

Jeśli chcesz dowiedzieć się co napisać w ofercie sponsorskiej, kup nasz e-podręcznik, a otrzymasz aż 3 dokumenty: nasz podręcznik pt. Jak napisać atrakcyjną ofertę sponsorską oraz 2 BONUSY:

  1. e-book zawierający 30 stron bezcennej wiedzy nt. przygotowania profesjonalnej oferty sponsorskiej krok po kroku,
  2. BONUS NR 1: przykład gotowej oferty sponsorskiej, czyli wzór oferty sponsorskiej
  3. BONUS NR 2: szablon prezentacji Power Point do przygotowania własnej oferty sponsorskiej  – w prezentacji masz gotowe slajdy z wpisanymi tytułami, które wystarczy tylko uzupełnić według wskazówek z podręcznika. Prościej już nie będzie!
KUP E-PODRĘCZNIK w naszym sklepie internetowym kliknij tutaj>>>

O Autorze

Martyna Żak
Konsultant i trener fundraisingu. Specjalistka w dziedzinie fundraisingu i marketingu dla NGO. Od ponad 15 lat związana z branżą marketingu oraz fundraisingu. Doświadczenia w fundraisingu zdobywała pracując przez 6 lat jako Fundraising Manager, a następnie Dyrektor Fundraisingu i Marketingu w Stowarzyszeniu SOS Wioski Dziecięce w Polsce. Pozyskała miliony złotych oraz dziesiątki tysięcy darczyńców indywidualnych oraz setki firm do współpracy. Obecnie prowadzi konsultacje z fundraisingu, pisze strategie fundraisingowe i biznes plany fundraisingowe oraz realizuje kampanie fundraisingowe dla wielu polskich organizacji pozarządowych. Więcej na martynazak.com