...

Jak wykorzystać kody QR w pozyskiwaniu funduszy?

Jak wykorzystać kody QR w fundraisingu? Przede wszystkim musimy wiedzieć do czego mogą one linkować i gdzie możemy je umieścić, tak aby nasi odbiorcy mogli je zobaczyć i zeskanować. Kody QR są coraz częściej umieszczane na plakatach, billboardach, naklejkach rozdawanych za darmo. Po co? Jak się je wykorzystuje w kampaniach fundraisingowych i reklamowych?

Co najczęściej „zaszywa się” w kodzie QR?

1. Link URL do strony www np. landing page obecnej kampanii fundraisingowej
2. Film video na YouTube
3. Lokalizacja na Google Maps
4. Link do profilu w mediach społecznościowych

5. Link do piosenki, albumu, artysty na iTunes
6. Tekst
7. Numer telefonu
8. Wiadomość SMS (tekst oraz numer telefonu, na który ta wiadomość ma zostać wysłana)
9. Adres e-mailowy

Poniżej udostępniamy za darmo do pobrania krótki przewodnik dla osób zajmujących się pozyskiwaniem funduszy i kampaniami fundraisingowymi: „Kody QR w fundraisingu”.

[thrive_lead_lock id=’6491′] Hidden Content

Pobierz załącznik „Kody QR w fundraisingu”, aby dowiedzieć się więcej.

[/thrive_lead_lock]

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Martyna Mazela