Prezentujemy trzeci z cyklu wywiadów na temat współpracy NGO z biznesem. Instytut Fundraisingu zapytał
Prezentujemy drugi z cyklu wywiadów na temat współpracy NGO z biznesem. Instytut Fundraisingu zapytał dwie
Zapytaliśmy dwie strony – specjalistów z firm, którzy współpracują z NGOs oraz fundraiserów z
Często spotykam się z pytaniem „co zrobić, aby zostać dobrym fundraiserem korporacyjnym?”, tzn. takim,
Wiele organizacji pozarządowych rezygnuje z szukania sponsorów po paru nieudanych spotkaniach, stwierdzając,
Ponad 15 milionów Polaków przekazało 1% podatku organizacjom pożytku publicznego w 2021 roku. Według
Atrakcyjna oferta sponsorska Czy istnieją sprawdzone metody na nawiązanie współpracy z firmami? Wiele osób
Ty oraz Twój darczyńca jesteście dwuosobowym zespołem zmieniającym świat. Ba, dla Waszych beneficjentów
Jeśli jeszcze zastanawiacie się czy opłaca się korzystać z marketingu społecznie zaangażowanego, to
Osoby wspierające akcję „Karmimy Psiaki” bardzo się zdziwiły, gdy 6 sierpnia weszły na oficjalną