03 Lip

11 zasad fundraisingu internetowego – bezpłatna prezentacja

On-line fundraising, czyli fundraising w internecie, rozwija się niezwykle ekspansywnie w USA, Europie Zachodniej, a także w Polsce. Przykłady spektakularnych i niezwykle efektywnych kampanii, które miały swój początek i koniec tylko w wirtualnej przestrzeni, ale przyniosły jak najbardziej realne wyniki, można mnożyć. Instytut Fundraisingu z roku na rok realizuje coraz więcej kampanii fundraisingowych w internecie na zlecenie swoich klientów. Kampanie te przynoszą bardzo dobre rezultaty finansowe, nawet przy niewielkich nakładach na reklamę i media. Pozyskiwanie funduszy w internecie jest najtańszą metodą fundraisingu. Warto się dowiedzieć jak robią to najlepsi pobierając bezpłatnie prezentację 11 zasad fundraisingu internetowego.

Fundraising online to obecnie najszybciej rozwijający się kanał pozyskiwania funduszy dla organizacji charytatywnych. Mając to na uwadze, powinniśmy zadać sobie pytanie czy planując działania fundraisingowe, pamiętamy o wykorzystaniu narzędzi internetowych? Czy nasze działania nadążają za nieustannie rozwijającą się technologią i trendami użytkowników oraz rynku?

Pobierz prezentację “11 zasad fundraisingu internetowego” i dowiedz się więcej.

O Autorze

Martyna Żak
Konsultant i trener fundraisingu. Specjalistka w dziedzinie fundraisingu i marketingu dla NGO. Od ponad 15 lat związana z branżą marketingu oraz fundraisingu. Doświadczenia w fundraisingu zdobywała pracując przez 6 lat jako Fundraising Manager a następnie Dyrektor Fundraisingu i Marketingu w Stowarzyszeniu SOS Wioski Dziecięce w Polsce. Pozyskała miliony złotych oraz dziesiątki tysięcy darczyńców dla stowarzyszenia. Obecnie prowadzi konsultacje i kampanie fundraisingowe dla wielu polskich organizacji pozarządowych. Więcej na martynazak.pl