Organizacje często rezygnują z pisania listów fundraisingowych i nie włączają direct mailingu do swojej
Małe i średnie organizacje mają wiele problemów z pozyskiwaniem funduszy. Brak czasu oraz niewielka ilość
Corporate Social Responsibility, czyli społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw to dla firm już nie tylko
Wśród polskich organizacji non-profit cały czas pokutuje przekonanie, że marketing społecznie zaangażowany
Marketing społecznie zaangażowany (cause related marketing) to świetna okazja na zwiększenie przychodów nie
Chciałbyś pozyskać darczyńców biznesowych, ale nie jesteś pewien, czy Wasza organizacja jest do tego dobrze
Organizacje często skupiają się tylko na zbieraniu funduszy, zapominając o wolontariacie i korzyściach
Najczęstsze błędy przy sporządzaniu oferty sponsorskiej Planujesz organizację imprezy lub wydarzenia i
W maju br. uczestniczyłam w konferencji fundraisingowej w Poznaniu, gdzie miałam przyjemność wygłosić 20
Dziś chciałabym się z Wami podzielić filmem„The way we thing about charity is dead wrong”, który