03 Lip

Jak wykorzystać kody QR w pozyskiwaniu funduszy?

Jak wykorzystać kody QR w fundraisingu? Przede wszystkim musimy wiedzieć do czego mogą one linkować i gdzie możemy je umieścić, tak aby nasi odbiorcy mogli je zobaczyć i zeskanować.

Co najczęściej „zaszywa się” w kodzie QR?

1. Link URL do strony www
2. Film video na YouTube
3. Lokalizacja na Google Maps
4. Link do profilu w mediach społecznościowych

[emaillocker]

5. Link do piosenki, albumu, artysty na iTunes
6. Tekst
7. Numer telefonu
8. Wiadomość SMS (tekst oraz numer telefonu, na który ta wiadomość ma zostać wysłana)
9. Adres e-mailowy

[/emaillocker]

 

Pobierz załącznik “Kody QR w fundraisingu”, aby dowiedzieć się więcej.

 

O Autorze

Martyna Żak
Konsultant i trener fundraisingu. Specjalistka w dziedzinie fundraisingu i marketingu dla NGO. Od ponad 15 lat związana z branżą marketingu oraz fundraisingu. Doświadczenia w fundraisingu zdobywała pracując przez 6 lat jako Fundraising Manager, a następnie Dyrektor Fundraisingu i Marketingu w Stowarzyszeniu SOS Wioski Dziecięce w Polsce. Pozyskała miliony złotych oraz dziesiątki tysięcy darczyńców indywidualnych oraz setki firm do współpracy. Obecnie prowadzi konsultacje z fundraisingu, pisze strategie fundraisingowe i biznes plany fundraisingowe oraz realizuje kampanie fundraisingowe dla wielu polskich organizacji pozarządowych. Więcej na martynazak.com

Napisz komentarz